De modules van de AWTB 2025 zijn gebaseerd op de MITROPA-aanpak en enigszins gemodificeerd naar mijn wensen. Zo heb ik aan de voorzijde 2 kabelgoten voorzien. De bovenste om de ringleiding van AC DC en DCC voeding in te leggen. Daaronder een kabelgoot voor alle signaalkabels voor melders (S88N) e.d.

Daaronder worden verrijdbare opbergkasten geplaatst om al het bouwmateriaal gestructureerd een plekje te geven.

Ook heb ik gekeken naar de hoogte van de modules. Er komen maximaal 8 bouwlagen boven op het raamwerk.

Bouwlaag 0 is voor het Schaduwstation (Abstellbahnhof) en toeleidende sporen

Bouwlaag 1 is voor Bahnhof Weizen

Op bouwlaag 2 vinden we Bahnhof Zollhaus Blumberg als ook Bahnhof Grimmelshofen.

Bouwlaag 3 is bedoeld voor de klimspiralen nabij Grimmelshofen.

Bahnhof Fützen en Fützen BW zijn op bouwlaag 4 gelegen.

Bahnhof Epfenhofen vinden we op bouwlaag 5.

Na het Epfenhofen Viadukt en Biesenbach Viadukt is het spoor na bouwlaag 6 geklommen om daarna via de Buchberg klimspiraal af te dalen naar Bahnhof Zollhaus-Blumberg.

Bouwlagen 7 en 8 zijn alleen voor heuvels en bergen bedoeld.